Nieuwe bestuur voor N-VA Avelgem

Op 21 april 2017, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws & activiteiten, Verkiezingen

Jan Pille nieuwe voorzitter van N-VA Avelgem

AVELGEM - Jan Pille (55 jaar) is de nieuwe afdelingsvoorzitter van N-VA Avelgem. Op de algemene ledenvergadering van 21 april ll. werd hij unaniem verkozen.

Jan Pille is werkzaam in de ICT-afdeling van een transportbedrijf. Hij woont met zijn vrouw Conny Rogie en hun twee kinderen in Bleekveld Avelgem. Hij houdt van voetbal en is lid van Natuurpunt. Politiek op ieder niveau is een passie.

Jan Pille: “Ik kijk uit naar het voorzitterschap. Ik stond aan de wieg van onze afdeling, en was het voorbije jaar voorzitter ad interim. Deze bevestiging doet deugd, maar betekent ook dat ik samen met het nieuwe bestuur een versnelling hoger zal schakelen om onze partij lokaal verder uit te bouwen en stevig te verankeren naar 2018 toe. De nieuwe ploeg is er volledig klaar voor. Samen gaan we streven om de Avelgemse kiezers in oktober 2018 opnieuw een alternatief te bieden.

We zullen ons oor te luisteren leggen bij de inwoners, organisaties en economische spelers in onze gemeente. N-VA Avelgem zal niet weg te denken zijn uit het straatbeeld van Avelgem.

Dit moet leiden tot een uitgebouwd en ambitieus programma voor de verkiezingen van 2018“.

Ondervoorzitter wordt Efraïm Deman. Daarnaast werden nog drie bestuursleden verkozen:  Yves Spillebeen, Günther Vanmaercke en Patrick Michiels. Tijdens de eerste vergadering van de nieuwe bestuursploeg zullen de overige functies worden toegewezen.

De bestuursverkiezingen vonden plaats in aanwezigheid van Virginie Terrier,  bewegingsverantwoordelijke van West-Vlaanderen, en Johan Depoortere,  ondervoorzitter van het arrondissement Kortrijk-Roeselare-Tielt.

Op de foto (vlnr.): Virginie Terrier, Yves Spillebeen, Efraïm Deman, Jan Pille, Günther Vanmaercke, Patrick Michiels, Johan Depoortere.

Nieuw bestuursploeg N-VA Avelgem - (vlnr.): Virginie Terrier, Yves Spillebeen, Efraïm Deman, Jan Pille, Günther Vanmaercke, Patrick Michiels, Johan Depoortere

Hoe waardevol vond je dit artikel?